fbpx

איחוד תיקים הוצאה לפועל

גביה לעסקים

גביית תיקי הוצאה לפועל

טיפול בפשיטות רגל

עורך דין הוצאה לפועל

עו"ד פשיטות רגל בת"א

עורך דין לביטול הגבלות

עורך דין להוצאה לפועל בדרום

עו"ד תאונת דרכים

ביטול מוגבל באמצעים

גביית מזונות

הליך עיכוב יציאה מהארץ

עו"ד הוצאה לפועל במרכז

עו"ד להחזרת רישיון נהיגה

עורך דין איחוד

גביית פסק דין בהוצאה לפועל

נזיקין

עו"ד תאונת רכב

עו"ד תאונת אופנוע

לבדיקת זכאותכם
השאירו פרטים בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

עו"ד להסדרי חובות

משרד עורכי דין זלדוביץ ושות מספק שירותים משפטיים בתחום חדלות פירעון והסדרי חוב הכוללים ליווי, ייצוג וייעוץ משפטי מתוך הכרת והבנת התחום באופן מעמיק. משרדנו רכש לעצמו מוניטין מרשים ורקורד של הצלחות בטיפול במספר רב של תיקי הסדרי חוב. צוות המשפטנים שלנו הינו בעל מומחיות בכל הנוגע להסדרי חוב וההליכים הנוספים הנלווים להליך בהם כינוס נכסים, מימוש שעבודים ופשיטות רגל. אנו מספקים ייעוץ משפטי וייצוג כולל ללקוחות פרטיים ותאגידים אשר נקלעו לקשיים אל מול הנושים, הרשויות והמוסדות.

ייעוץ משפטי לחזרה לשגרת החיים
עו”ד להסדרי חובות מתמחה בתהליך המשפטי אשר נועד לאפשר לחייב לחזור לחיים נורמליים ולהתחיל מחדש וזאת לאחר מחיקה של הצמדות וריביות גבוהות והסרת החשש מפני עיקולים ומאסרים, בנוסף, הסדרי חובות מאפשרים לשים מאחור הליכי פשיטת רגל. זלדוביץ ושות משרד עורכי דין בעל ניסיון עשיר וידע רב המאפשרים שימוש בכלים המשפטיים על מנת לסייע ללקוחותינו להשאיר מאחור את חובות העבר ולצאת לדרך חדשה.

פעולות משפטיות במסגרת הסדרי חובות
עו”ד להסדרי חוב מקצועי ומנוסה מלווה את הלקוח בכל השלבים הכרוכים בתהליך במטרה לשנות את תנאי החוב של הלקוח מול הנושים. משרד עורכי דין זלדוביץ ושות שמים תמיד את טובת הלקוח לנגד עינינו לאורך כל התהליך המשפטי. בעזרת סיוע משפטי ניתן לצמצם את המצוקה הפיננסית, לשפר את הנזילות ולהמשיך בפעילות לאחר דיון מחודש בתנאי החוב. אנו מחויבים כלפי לקוחותינו ומשקיעים את מיטב המאמצים, המשאבים והכלים על מנת להגיע להסכמה חוזית מול הנושים ולהקטין את גובה החוב כלפיהם כולל מחוץ לכותלי בית המשפט. זלדוביץ ושות משרד עורכי דין מנוסים ומיומנים בניהול מו”מ מול נושים, בנקים, רשויות המס וספקים.

הגדלת סיכויים ביחס לסיכונים
במקביל להפחתת החוב, פועל עו”ד להסדרי חובות גם להארכת תנאי התשלום במטרה לאפשר ללקוח לחזור לפעילות בצורה חלקה ככל שניתן. במסגרת הסדרי החובות אנו מביאים לידי ביטוי את המומחיות שלנו בתחום לפריסת החוב ולהתמודדות מול המערכות הבנקאיות. אנו מכירים את צורת החשיבה של הנושים ודואגים לחזק את הטיעונים המשפטיים אשר יכולים לסייע בידכם. במהלך ההליך, אנו נציג בפניכם את החלופות העומדות לרשותכם תוך הגדלת הסיכויים אל מול הסיכונים.

שירות ומענה מהיר

ניסיון רב שנים במחיקת חובות

ליווי אישי ומקצועי של כל לקוח

עו"ד הסדרי חובות